Live service!
Skull & Bones, ktorý započal svoj vývoj v roku 2013 sa po strastiplnej vývojovej ceste konečne uhniezdi na našich diskoch 8. novembra na PC, Xbox Series X/S a PlayStation 5. Vzhľadom na to, že hra si však prešla niekoľkými masívnymi zmenami, tak Ubisoft považuje za potrebné ozrejmiť, čo vlastne Skull & Bones ponúkne.
Časť z toho urobili už prostredníctvom prezentácie, no časť ostala nezodpovedaná.
No odpovede prichádzajú teraz. Ak sa totiž tešíte na príbehové dobrodružstvo s dôrazom na postavy a cutscény, tak by ste mali na túto myšlienku okamžite zabudnúť. Režisér hry Ryan Barnard totiž v rozhovore pre TrueAchievements prezradil, že Skull & Bones je v prvom rade o hrateľnosti.
„Skull & Bones nie je príbehovou hrou. Máme naratívne prvky – v hre narazíte na dôležité NPC postavy, ktoré označujeme ako Kingpings a tí majú vlastné príbehy, ktoré sa postupne vyvíjajú tým, že pre nich plníte kontrakty.“
„Hra taktiež obsahuje príbeh na ktorom je postavený celý svet, no ten nie je najdôležitejší. Chceme, aby si hráči mohli vytvárať vlastné príbehy a aby si mohli zvoliť typ piráta, ktorým chcú byť. Zároveň však musím povedať, že kľúčom k postupu hrou je systém, ktorý voláme Infamy a ten vám sprístupní schémy a tie vám zas dajú prístup k rôznym typom lodí, zbraní a brnenia a tie budete potrebovať pri postupe svetom, aby ste boli čo možno najefektívnejší.“
Vývojári však zároveň dodali, že aj keď hra je zameraná na kooperáciu, tak sa dá hrať v sólo režime.