Adresovanie kritiky.
Microsoft oznámil, že vrámci júnovej edície svojho GDK vývojového systému pre PC a Xbox konzoly dáva vývojárom viac kontroly ohľadom alokácie pamäte na konzolách Xbox Series S. To by malo mať za následok zlepšenie herného výkonu na tejto konzole.
„Stovky dodatočných megabytov pamäte je teraz dostupných pre vývojárov na konzole Xbox Series S. To dáva vývojárom viac kontroly ohľadom pamäte, čo by malo zlepšiť grafický výkon v situáciách nedostatku pamäte,“ tvrdí Microsoft.
Xbox Series S má na rozdiel od svojho výkonnejšieho brata k dispozícii iba 10GB pamäte z čoho boli pri vydaní 2GB alokované pre operačný systém. Či Microsoft odobral alokovanú pamäť pre operačný systém, alebo vymyslel iný trik zatiaľ nevieme. Vývojári, ktorí neraz kritizovali pamäť v Series S konzole a taktiež aj jej konfiguráciu (8GB pamäte má zbernicu 128-bit, no 2GB majú zbernicu iba 32-bit) a uvidíme, či sa týmto krokom problémy vyriešia.