Niekoľko drobných detailov.
Xbox štúdiá majú vo vývoji kvantum hier a to aj napriek suchu, ktoré na poli „AAA exkluzivít“ tento rok Xbox hráči zažívajú. Občas sa však mihne niekoľko detailov, ktoré nám síce neprezradia dátumy vydania, no poodkryjú nám niekoľko informácií, ktoré sme doteraz nevedeli.
A práve takéto detaily utrúsil súčasný šéf Xbox Game Studios Matt Booty, ktorý sa zúčastnil podcastu a taktiež aj prezentácie a tak si ich môžeme takto prehľadne zhrnúť.
Booty prezradil, že interné štúdiá Xboxu medzi sebou úzko spolupracujú a využívajú svoje silné stránky a ako príklad uviedol vývoj State of Decay 3. Štúdio Undead Labs nemá až tak veľké skúsenosti s Unreal Engine a preto im pri vývoji pomáhajú tvorcovia Gears série zo štúdia The Coalition: „Undead Labs pracuje s The Coalition vo Vancouveri, pričom sa venujú technológiám okolo Unreal 5 a ďalších vecí, ktoré boli v Gears sérii, aby tieto možnosti preniesli do State of Decay.“ Taktiež dodal, že štúdio v súčasnosti používa druhý diel série ako testovacie laboratórium pre možnosti a prvky, ktoré sa možno objavia v trojke.
Booty sa taktiež povenoval hre Fable, ktorú vyvíja štúdio Playground Games. Podľa neho on sám tlačí na to, aby mohol hru ukázať verejnosti, no tím mu dal jasne najavo, že nechce z hry ukázať nič, pokiaľ nebude pripravená. Tým pádom nám ešte na chvíľu bude musieť stačiť CGI trailer.
Perfect Dark Booty opísal ako kombináciu medzi Bourne Identity a Jamesom Bondom. Taktiež adresoval údajné problémy pri vývoji hry: „Máme The Initiative vo veľkom partnerstve s Crystal Dynamics a čítal som online, že je tu nejaký problém, keď v skutočnosti je to presne naopak. Máme tento AAA tím plný veteránov v Crystal Dynamics a preto je samozrejmé, že sme s nimi chceli spolupracovať.“ Podľa Bootyho pracuje na Perfect Dark viac ako 100 vývojárov štúdia Crystal Dynamics spolu so štúdiom The Initiative.
{embed_video //www.youtube.com/watch?v=S–lFTxAVs8}
Všetky tieto hry sú vyvíjané pre PC a Xbox Series X/S a pre službu Xbox Game Pass.