Ako sa pre server CVG už dávnejšie vyjadril výkonný producent projektu Stephen Van Der Mescht, čo sa týka hlavného príbehu, hru ste mohli dokončiť.
Redaktori CVG sa na návštevu do vancouverského štúdia United Front Games dostavili už minulý rok, tesne pred Vianocami. Hra bola vtedy blízko prechodu do alfa fázy. Mali sa vraj uhladzovať najmä herné mechanizmy a hra celkovo. "Zameriavame sa na tri hlavné body, piliere hry," povedal vtedy Van Der Mescht.
"Prvým pilierom je taký otvorený svet, v ktorom viete kto ste a čo robíte. Myslím, že implementovanie prvku ako je práca utajeného policajta, prináša čerstvý vánok do tohto zatuchajúceho žánru. Predstavte si to, byť uväznený medzi dvomi svetmi – to bude kompletne odlišný zážitok," nadchýnal sa Van Der Mescht.
Zážitkom malo byť aj zasadenie do Hongkongu a spracovanie tohto mesta. Väčšina open-world hier sa podľa Van Der Meschta odohráva iba v Európe alebo Amerike. Hongkong tak predstavuje nové prostredie a kultúru. Hudba, ľudia, príbehy, to všetko sa kríži s faktom, že Hongkong je tiež veľmi odlišný z hľadiska architektúry a to by dodalo ľuďom kompletne iný zážitok.
Najzásadnejším a najprepracovanejším prvkom ale mala byť fáza hry, keď sa pohybujete po vlastných. Špeciálne sa autori zamerali na boje na blízko a s tým súvisiace bojové umenia. Bojový systém mal plynulo zapadnúť do hrateľnosti. "Chceme, aby si ľudia povedali ‚dofrasa, tak toto som ešte nezažil, je to skvelé’".
Nuž, hra vyzerala veľmi sľubne, škoda, že sa Activision rozhodol ju kvôli veľkej konkurenciu ďalej nepodporovať a jej vývoj zrušil.
zdroj: computerandvideogames.com