Gamesite.sk
    Facebook Instagram YouTube X (Twitter)
    Gamesite.sk
    Facebook Instagram YouTube Threads
    • HERNÉ NOVINKY
      • PC
      • PlayStation
      • Xbox
      • Nintendo
      • Mobil
      • Hardvér
    • TECHNOLÓGIE
    • RECENZIE
      • Herné recenzie
      • Hardvérové recenzie
    • HRY
      • Adventúrne
      • Akčné
      • Bojové
      • Fantasy
      • Historické
      • Hororové
      • Open world
      • Pretekárske
      • Role-playing (RPG)
      • Sandbox
      • Športové
      • Stealth
      • Strategické
      • Strieľačky
      • Survival
      • Vojnové
    • PODCAST
    • KOMENTÁRE
    • TEMATICKÉ ČLÁNKY
    • OSTATNÉ
      • Generation Magazín
      • TV a multimédiá
      • PR článok
      • GAMESITE NEWS
    Gamesite.sk
    Domovská stránka » Remake Splinter Cell sa bude dať prejsť bez jedinej likvidácie nepriateľa
    PC 2 Minúty čítania

    Remake Splinter Cell sa bude dať prejsť bez jedinej likvidácie nepriateľa

    Dominik FarkašDominik Farkaš21.11.2022
    Zdieľať
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Reddit

    Na výsledok si však ešte zjavne počkáme.

    Napriek tomu, že od formálneho ohlásenia remaku Splinter Cell ubehli už mesiace, tak projekt je stále ešte len v počiatkoch vývoja. Vieme teda platformy a vieme to, že hra bude postavená na Snowdrop engine. A taktiež aj to, že vývojári chcú byť verní zdrojovému materiálu.

    Nebude to však remake 1:1 a v niektorých ohľadoch sa bude hra líšiť. A v niektorých oblastiach to bude smerom k lepšiemu. Režisér hry Chris Auty. Podľa neho bude totiž možné celú hru prejsť bez jediného zabitia: „Myslím si, že pocit majstrovstva je dôležitý, aj keď hovoríme o perfekcionizme v hre. Dokonca by sme chceli, aby sa remake posunul o krok ďalej. Chceli by sme zabezpečiť, aby sa celá hra dala hrať od začiatku do konca bez jediného zabitia, ak je to vôbec možné. Takže aj to je pre nás dôležité.“

    Zároveň však vývojári trochu upustia od striktných pravidiel pôvodnej hry. Ak si pamätáte, Sam Fisher mal k dispozícii iba tri alarmy predtým, ako misia skončila neúspechom. To v remaku nebude: „Chceme hráčom poskytnúť niekoľko ďalších príležitostí na deeskaláciu niektorých situácií. Stealth je pre nás nesmierne dôležitým pilierom a naším cieľom je zakomponovať modernú filozofiu dizajnu a vylepšiť minútovú stealth hrateľnosť, ktorá bola v pôvodnej hre taká výnimočná.“

    „Takže Sam, ako dokonalý tajný agent v teréne, má k dispozícii obrovské množstvo nástrojov a schopností, pomôcok a pohybov. A pomocou všetkých týchto prostriedkov sa snažia vytvoriť tieto momenty napätia. Viete, že je nablízku nepriateľ. Viete, že za rohom sa blíži hrozba.“

    „A on má vo svojom súbore nástrojov tieto nástroje, ktoré môže použiť, aby na tieto veci v zlomku sekundy zareagoval. Ak sa za rohom blíži nepriateľ, ktorého ste si nevšimli včas, môže urobiť tieto delené skoky, dostať sa vysoko a tak trochu sa vyhnúť kontaktu. Môže plánovať tak, že sa pozrie pod dvere a použije tieto nástroje, aby pochopil, kde sú hrozby a podobné veci. Chceme vytvoriť tieto momenty napätia, že hráč bude musieť použiť tieto nástroje a pomôcky, aby mohol aj reagovať.“

    Zdroj: Ubisoft
    SplinterCell ubisoft
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Reddit Email

    Súvisiace články

    Steam
    PC

    Valve výrazne vylepšuje monitor výkonu v Steame. Nové možnosti ponúkajú hráčom podrobné dáta

    19.06.2025
    F1 25
    Herné recenzie

    RECENZIA: F1 25 – Stávka na istotu

    19.06.2025
    Dying Light: The Beast
    PC

    Techland potvrdil: Títo hráči dostanú Dying Light: The Beast zadarmo

    18.06.2025

    Odporúčané hry

    Prince of Persia: The Two Thrones

    Prince of Persia: The Two Thrones

    Anno 1404

    Anno 1404

    Prince of Persia: The Sands of Time Remake

    Prince of Persia: The Sands of Time Remake

    XDefiant

    XDefiant

    MaxMMA.sk

    Hashtag.sk

    Najčítanejšie za týždeň

    Asi málokto čakal, že práve toto bude najhoršie hodnotenou hrou v roku 2025

    16.06.2025

    Sony už pripravuje PlayStation 6: Vieme, čo môžeme od novej generácie čakať

    13.06.2025

    Toto nečakal nikto: Legendárna RPG hra údajne znovu ožije vďaka novému rozšíreniu

    13.06.2025

    Generation Magazín

    Stiahnuť
    magazín Generation 162
    Gamesite logo
    • Redakcia
    • Kariéra na Gamesite.sk
    • Partneri
    • Kontaktný formulár
    Facebook Instagram YouTube Threads
    Gamesite logo mobil
    • Redakcia
    • Kariéra na Gamesite.sk
    • Partneri
    • Kontaktný formulár
    Facebook Instagram YouTube Threads

    Píšte vyššie do určeného pola a stlačte Enter pre vyhľadávanie. Pre zrušenie vyhľadávania stlačte Esc.