Hra je už v oveľa lepšom stave.
Stačilo vydať The Callisto Protocol o týždeň neskôr a konverzácie okolo hry by boli úplne iné. Tak boli prvé dni od vydania hry debatou o nedokončených portoch a zlom technickom stave. Na druhej strane však treba uznať, že vývojári reagovali na vzniknutú situáciu extrémne rýchlo.
Prečítajte si tiež
PC hráči premenovali The Callisto Protocol na The Stuttering Protocol
Update na PC verziu hry bol vydaný ešte 3. decembra a ten odstránil veľkú väčšinu problémov so stutteringom, kvôli ktorému bola hra takmer nehrateľná. A PC hráči okamžite hlásili zlepšenie a to sa prejavilo aj na hodnoteniach hry na Steame. Zatiaľ čo tesne po vydaní boli vyše 2/3 recenzií negatívne, tak teraz je negatívna menej ako polovica, čo je určite pokrok.
Problematická je však aj verzia hry pre Xbox Series konzoly. Tam totiž chýbajú ray traced odrazy. A nie preto, že by na to Series X konzola nemala – ide o jednoduchý bug, ktorý bude odstránený v najbližších dňoch. Ešte predtým sa však hra dočkala updatu, ktorý mal opraviť kolísajúci framerate a problémy s pádom hry.
We wanted to clear up any confusion: ray-traced shadows are supported and look great on Xbox Series X. However, we are aware of issues with ray-traced reflections that we are addressing. More information is coming this week. We appreciate the patience and support.
— The Callisto Protocol (@CallistoTheGame) December 4, 2022