Problémy Ubisoftu spôsobili rušenie.
Ako ste už možno postrehli z januárových správ, Ubisoft na tom už bol vo svojej histórii lepšie. Jedným z dôvodov problémov je okrem iného aj ten, že francúzsky vydavateľ sa zúfalo snaží naháňať trendy a nájsť svojho šampióna v live service spektre. Aj preto malo vydavateľstvo údajne v jeden moment vo vývoji až 12 Battle Royale hier, alebo hier, ktoré čerpali svoj základ z tohto žánru.
Prečítajte si tiež
Zamestnanci Ubisoftu prezradili, prečo sa vydavateľstvo dostalo do problémov
Preto nie je absolútne žiadnym prekvapením, že sa Battle Royale nevyhol ani sérii Watch Dogs. Podľa leakera totiž Ubisoft istý čas vyvíja hru pod názvom Watch Dogs.EXE. Malo ísť o stealth Battle Royale hru pre 50 hráčov, ktorá bola vo vývoji popri hrách ako The Division: Heartland a Ghost Recon: Frontline. Projekt však bol zrušený koncom roka 2022 a vývojári boli presunutí k hre XDefiant.
Watch Dogs.EXE sa mal odohrávať v malej časti mesta Tokyo, ktorá svojou rozlohou pripomínala Camden vo Watch Dogs Legion. Plánovane však boli aj mapy v Toronte a Paríži. Zápas mal prebiehať tak, že každý hráč mal možnosť zobrať na seba podobu NPC postavy, pohybovať sa po prostredí, získavať zbrane a hackovať a to bez toho, aby vyzeral podozrivo.
Prostredie malo mať stovky NPC postáv, ktoré by hráčom umožnili splynúť s davom. Ak by ste sa pomýlili a namiesto živého hráča by ste zabili NPC postavu, tak hra by vás na 3 minúty identifikovala a ukázala vašu totožnosť ostatným hráčom, čo by im umožnilo zlikvidovať vás. Na štýl iných Battle Royale hier by sa mapa postupne zmenšovala a to tým, že na neaktívnom prostredí by ste na seba nemohli prebrať podobu NPC postavy a CTOS jednotky by vyslali drony, aby vás zlikvidovali. Vyhral by ten, ktorý by zostal nažive ako posledný.
Ako sme už vyššie spomenuli, tento projekt bol zrušený, čo je na jednej strane celkom škoda, pretože koncept má zaujímavé myšlienky. Na druhej strane si však už teraz vieme predstaviť reakciu hráčov, ak by bola predstavená ďalšia Battle Royale hra…