Zatiaľ sú na dobrej ceste.
Apex Legends od štúdia Respawn patrí do úzkej skupiny extrémne úspešných Battle Royale hier, ktoré sú v súčasnosti na trhu. Aj napriek tomu sa však vyjadrenia šéfa dizajnu Evana Nikolicha dajú považovať za veľmi odvážne. Ten totiž v rozhovore pre IGN povedal, že cieľom Respawnu je zabezpečiť, aby Apex Legends fungoval aspoň 20 rokov.
Nikolich sa dokonca nebál prirovnať Apex Legends k masívne populárnej FPS hre Counter-Strike: Global Offensive: „Chceme dosiahnuť, aby Apex vydržal 20 rokov ako Counter-Strike. Musí byť sebestačný a samostatný. Systémy musia byť silné a zaujímavé a dobré pre hráčov, aby hrali sezónu za sezónou, aj keď nebudeme pridávať nový obsah na mieru.“
Respawn zatiaľ neprekonal ani 25% tejto plánovanej cesty, nakoľko hra vyšla vo februári 2019. Našliapnuté má však dobre. Na konzolách ide o veľmi populárnu hru a na Steame patrí dokonca do TOP 3 najhrávanejších hier v súčasnosti a počet hráčov naraz často presahuje 400 tisíc.
Taktiež je viac ako zrejmé, že žiaden Apex 2 sa nechystá a Respawn v súčasnosti uprednostňuje neustálu podporu existujúcej hry. Tak či tak však ide o veľmi odvážny cieľ, ktorý sa podarilo naplniť iba niekoľkým hrám v histórii videohier.
Apex Legends spustil 16. sezónu s názvom Revelry.