Organizačné zmeny.
V septembri oznámilo vydavateľstvo Electronic Arts vytvorenie štúdia Ridgeline Games, ktorému šéfuje jeden z tvorcov Halo série Marcus Lehto. Úloha štúdia mala byť jednoduchá a komplikovaná zároveň – vytvoriť plnohodnotnú a kvalitnú kampaň zasadenú do Battlefield sveta. Prešlo však iba niekoľko mesiacov a je zrejmé, že nové štúdio túto úlohu nezvládne samo.
DICE, pôvodní tvorcovia série Battlefield totiž budú štúdiu Ridgeline s vytvorením kampane hry pomáhať. Interne vytvorili nový tím vyčlenený na túto úlohu, zatiaľ čo zvyšok tímu pripraví multiplayerovú časť pre novú Battlefield hru. Ďalšie štúdio Ripple Effect, ktoré vytvorilo Battlefield Portal pre Battlefield 2042 zas vytvára úplne iný „Battlefield zážitok“
„Naše rozhodnutie vybudovať tím pre jedného hráča tu v DICE je proaktívnym prístupom, ktorý vyzbrojí naše globálne tímy zdrojmi, ktoré potrebujú už na začiatku, keď sa pozeráme dopredu na ďalší zážitok z hry Battlefield,“ povedala viceprezidentka DICE Rebecka Coutaz
„V rámci našich troch globálnych štúdií máme obrovskú silu a príležitosti, pričom každý tím prináša svoj vlastný súbor hlbokých skúseností so sériou. Teraz môžeme rozšíriť možnosti a využiť nové talenty, ktoré pomôžu Ridgeline napísať ďalšiu kapitolu série.“
Lehto dodal: „Naša vízia spolu s ich skúsenosťami so sériou nám umožní vytvoriť kampaň pre jedného hráča, ktorá hráčov zaujme novým spôsobom a zároveň zostane verná klasickým prvkom, vďaka ktorým je Battlefield skutočne jedinečný.“