Implementovaná spätná väzba.
Druhá generácia Warzone síce prilákala milióny hráčov, no tí podrobujú hru neustálej kritike za niektoré dizajnové rozhodnutia, ktoré vývojári pri tvorbe hry spravili. A tak nastal moment na prijímanie spätnej väzby a jej implementáciu do hry a tento proces naberie obrátky v tretej sezóne hry, ktorá sa začala.
Vývojári sa pochválili veľkými zmenami v systémoch ochranných viest a systému „batohov“ v DMZ móde. Tie prišli v tretej sezóne v dvoch typoch – secure a scavenge. Prvý typ umožní hráčom získať non-Contraband, non-on-solider predmety. Scavenge batohy zas budú preferovať hráči, ktorí chcú zbierať čo možno najviac predmetov.
Aj ochranné vesty sú rozdelené do štyroch kategórií – Tempered, Revive, Comms a Stealth a každá z nich bude excelovať v určitom hernom štýle.
Zmeny sa však dotkli aj hrateľnosti v samotnom Battle Royale. Čas medzi zmenšovaním sa hernej plochy sa skrátil, do jednotlivých sektorov na mapách pribudlo viacero staníc Ammo Caches a Buy Stations a taktiež aj UAV veže. Návrat do hry hlásia one-hit-down snajperky. Zmeny balansu sa dočkajú rôzne kúsky príslušenstva a killstreaky a rýchly pohyb po Al Mazrah zabezpečia Redeploy Drones: „Pohyb bude teraz dynamickejší a plynulejší, čiastočne vďaka vylepšeniu preskakovania objektov alebo prechádzania cez okná a miernym úpravám reakcií pri posúvaní a potápaní.“
Tieto zmeny sa dotkli aj multiplayeru.
V tretej sezóne pribudol do hry mód Gunfight a už tradičná nádielka nových máp, nový raid a kooperatívna misia a taktiež aj nový Battle Pass a hromada kozmetických predmetov.