Hra sa medzitým dáva dokopy.
Star Wars Jedi: Survivor je podľa reakcií skvelou hrou, ktorá je však zároveň katastrofálnym PC portom. A zatiaľ čo Respawn v súčasnosti opravuje aj PC verziu a aj konzolovú verziu (ktorá taktiež nie je bohvieako dobrá), tak hráči sa pýtajú, kde sa stala chyba.
V takýchto prípadoch sa často ukazuje prstom na vydavateľa, ktorý hru nahnal k vydaniu aj napriek tomu, že hra na to zjavne pripravená nebola. V prípade Star Wars Jedi: Survivor však bola situácia o čosi iná.
Priznal to režisér hry Stig Asmussen. Ten v rozhovore pre IGN priznal, že odmietol ponuku na predĺženie vývoja ešte v čase, kedy sa s vedením EA začali rozprávať o odklade hry. Ako je totiž známe, hry sme sa mali pôvodne dočkať v marci, no na poslednú chvíľu bolo vydanie odložené na apríl. Asmussen prezradil, že sám konkretizoval 6-týždňový odklad a napriek ponuke vedenia o možnosť odloženia hry na neskôr sa rozhodol túto ponuku neprijať. Podľa jeho slov bol dôvodom tohto rozhodnutia kalendár ostatných herných vydaní, pričom nepochybujeme o tom, že narážal primárne na hru The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, ktorá príde na trh koncom mája a Diablo IV, ktoré príde na trh začiatkom júna (čas 6:05).
A aj keď nájsť voľné miesto na vydanie takejto veľkej hry je určite náročné, tak je asi celkom jasné, že Jedi: Survivor potreboval ešte niekoľko týždňov opráv a vylaďovania, ktorých sa dočká až po vydaní a po tom, čo hru hráči zvozili pod zem kvôli katastrofálnej optimalizácii na PC.

Prečítajte si tiež