Aj to sa občas stáva.
Mapa Shipment z Call of Duty 4: Modern Warfare sa stala klasikou a to aj napriek tomu, že ide o dizajnovo primitívnu a nepremyslenú mapu. To však hráčom nebránilo, aby tam strávili milióny hodín. Prečo však hra dostala mapu, ktorá sa ťažko dá označiť za mapu pri ktorej dizajnéri strávili dni?
Vysvetlenie vás možno prekvapí. Šéf dizajnu multiplayeru Geoff Smith totiž v rozhovore pre Dextero prezradil, že mapa bola v pôvodnom Modern Warfare do finálnej hry pridaná omylom. Interne totiž slúžila na rôzne testovanie a taktiež aj na skúšanie funkčnosti split-screenu.
„Náš šéf multiplayeru v tom čase, keď sme to spustili, to zabudol [stiahnuť] a už nebolo cesty späť,“ povedal Smith. „Bola to naozaj nehoda.“
V tomto prípade však išlo o takú nehodu, že Shipment a jej rôzne varianty sa objavili v hrách Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Mobile, Call of Duty: Vanguard, Call of Duty: Modern Warfare (2019) a Call of Duty: Modern Warfare 2 (2022).