Efektívne vynaložené peniaze?
Asi nie je veľkým prekvapením, že vzhľadom na masívnu dĺžku vývoja pirátskej hry Skull & Bones od Ubisoftu sa cena vývoja musela skôr či neskôr pretaviť do rozpočtu, ktorý konkuruje AAA hrám konkurencie. Suma vás však možno prekvapí.
Bývalý projektový manažér Ubisoftu totiž na svojej LinkedIn stránke uviedol, že rozpočet na vývoj Skull & Bones presiahol 120 miliónov dolárov. Navyše, tento projektový manažér odišiel z Ubisoftu v roku 2022. Prešiel rok a hra nie len že nie je dokončená, ale zatiaľ nemá stanovený ani konečný dátum vydania a preto je dosť možné, že tento rozpočet ešte porastie.
Skull and Bones has a budget of $120 million pic.twitter.com/zRbR5SydZV
— Timur222 (@bogorad222) June 14, 2023
Vtipné, alebo smutné (v závislosti na uhol pohľadu) na tejto situácii je, že štúdiu Guerrilla Games sa za 118 miliónov dolárov podarilo vytvoriť hru Horizon: Forbidden West. Na druhej strane barikády máme hru Saints Row, ktorej rozpočet presiahol 100 miliónov dolárov.
Skull & Bones je vo vývoji od roku 2013 a prešiel si niekoľkými reštartmi vývoja pričom posledný z nich nastal počas rokov 2020 a 2021. Ubisoft však už hlási testovanie na PC platforme a tak dúfame, že táto nočná mora sa čoskoro skončí.
Hra má prísť na PC, Xbox Series X/S a PlayStation 5.