Ďalšie kroky neznáme.
Štúdio Naughty Dog oznámilo celkom veľké zmeny na čele tohto známeho štúdia, pričom tou najväčšou zmenou je odchod jedného zo šéfov spoločnosti Evana Wellsa, ktorý v Naughty Dog strávil 25 rokov.
Druhý prezident Neil Druckmann v blogovom príspevku potvrdil, že Wells odíde na konci tohto roka a Druckmann tak ostane jediným prezidentom štúdia, no zároveň predstavil nové vedenie Naughty Dog, ktoré mu pomôže spravovať toto štúdio.
„Profesionálne robím hry už viac ako 30 rokov a spoločnosť Naughty Dog je mojím domovom už viac ako polovicu môjho života,“ napísal Wells. „Videl som, ako sa toto štúdio rozrástlo z počtu 14 zamestnancov (ja som bol 14.) počas Crash 3 dní v roku 1998 na viac ako 400 Dogs dnes. Každý dôležitý životný míľnik môžem sledovať s projektom Naughty Dog – svoju ženu som spoznal počas Crash Team Racing, na medové týždne sme išli po vydaní Jak 2, prvé dieťa sa nám narodilo v týždni E3, keď sme oznámili Uncharted: Drake’s Fortune a naše druhé dieťa sa narodilo priamo v čase vývoja hry The Last of Us.“ Zároveň skonštatoval, že „nikdy nemal k dispozícii silnejší tím, ktorý zabezpečí dodávanie hier, ktoré stanovujú nové štandardy v hernom priemysle a prekonávajú očakávania.“
Druckmann tak ostane prezidentom a zároveň bude „Head of Creative,“ čiže bude mať na starosti celkovú stratégiu štúdia, kreatívnu víziu a investície do nových projektov. Alison Mori bola povýšená na manažérku štúdia a šéfku operácií. Arne Meyer sa stal novým šéfom kultúry a komunikácie a Christian Gyrling novým šéfom technológie. K nim sa pripoja Erick Pangilinan a Jeremy Yates ako šéfova Art sektora štúdia a Anthony Newman ako šéf produkcie a dizajnu.
„Viem, že hovorím za všetkých v Naughty Dog, keď z celého srdca ďakujeme Evanovi za tvoje vedomosti, lásku k tomuto štúdiu a priemyslu a za tvoju veľkú starostlivosť o to, aby sa naše štúdio vždy uberalo správnym smerom. Tvoje inšpiratívne vedenie bude navždy súčasťou našej DNA,“ uzavrel Druckmann.
Ako je známe, Naughty Dog pracovalo na multiplayerovej The Last of Us hre, ktorá však narazila na vývojové problémy a momentálne nie je známe, či sa jej niekedy dočkáme. Okrem toho štúdio pracuje na novej hre pre jedného hráča.