Aké boli reakcie?
Komunita Diablo 4 je v posledných dňoch v pekle. A nie tom virtuálnom. Blizzard totiž vydal pre hru patch, ktorý nerfol takmer všetko a spravil hru ťažšou s väčším dôrazom na grind, čo komunita pochopiteľne neniesla dobre. Masakrom si prešlo užívateľské hodnotenie hry na Metacritic a taktiež aj subreddit hry.
Blizzard tak vedel, že musí reagovať a tak v piatok odvysielal Campfire Chat a o všetkom potrebnom vypovedali výrazy dvoch vývojárov Blizzardu a komunitného manažéra počas streamu.
Vývojári priznali, že urobili krok vedľa a sľúbili, že takýto patch hra už nedostane: „Chceme oceniť spätnú väzbu všetkých, ktorí sa vyjadrili k zníženiu sily hráčov,“ povedal komunitný manažér Adam Fletcher. „Vieme, že je to zlé. Vieme, že to nie je zábava… Chceme tiež hovoriť o tom, čo sme sa snažili dosiahnuť konkrétne týmto patchom a zmenami, ktoré hráči nakoniec videli. A potom, samostatne, chceme hovoriť aj o tom, že už nikdy neplánujeme urobiť takýto patch.“
„V konečnom dôsledku sa snažíme, aby bola hra pre hráčov zábavnejšia,“ dodal režisér hry Joe Shely. „Hráči sú stredobodom všetkého, čo robíme, a ak hráči nedokážu uveriť, že s vývojom hry bude hra zábavnejšia, nedosiahneme naše ciele.“
Prvé zmeny k lepšiemu nastali už hotfixu, no na ďalšie zmeny k lepšiemu si budeme musieť počkať. Blizzard taktiež prisľúbil, že v budúcnosti sa vývojári budú snažiť v hre ponechať OP buildy, no naďalej sú odhodlaný postupne vyvíjať meta schopnosti a buildy tak, aby mali hráči dôvod vracať sa k hraniu.