Problematický vývoj?
BioWare minulý týždeň oznámilo prepustenie viac ako 50 vývojárov, čo určite nevytvára pocity istoty a nadšenia vzhľadom na fakt, že hra Dragon Age: Dreadwolf má pomaly ale isto mieriť do vývojového cieľa. A teraz prichádzajú ďalšie náznaky toho, že vývoj Dreadwolf možno nejde tak, ako sa pôvodne plánovalo.
Prečítajte si tiež
BioWare ohlásilo prepúšťanie 50 zamestnancov
Jeff Grubb z webu GiantBomb totiž dostal informácie z vnútra štúdia BioWare, že hra sa dočkala ďalšieho interného odkladu. Pôvodne sme sa hry mali dočkať už v septembri tohto roka, no je viac ako zrejmé, že k tomu nedôjde. Hra bola následne posunutá na marec 2024 a potom došlo k ďalšiemu internému odkladu. V súčasnosti je tak plán vydať hru počas leta 2024 a to „v najlepšom možnom prípade.“ Zdroje z BioWare totiž Grubbovi prezradili, že stále je v hre odklad buď na posledné mesiace roka 2024 alebo dokonca až na začiatok 2025.
Šéf BioWare Gary McKay smerom k statusu vývoja Dragon Age pri ohlásení prepúšťania napísal toto: „Ak vás zaujíma, ako to všetko ovplyvní vývoj Dragon Age: Dovoľte mi, aby som vám objasnil, že naša oddanosť hre sa nikdy nezmenšila. Náš záväzok zostáva nezmenený a všetci pracujeme na tom, aby bola táto hra hodná mena Dragon Age. Sme presvedčení, že budeme mať dostatok času na to, aby Dreadwolf dosiahol svoj plný potenciál.“
Dragon Age: Dreadwolf dostal svoj prvý teaser ešte v roku 2018. Hry by sme sa mali dočkať na PC, Xbox Series X/S a PlayStation 5.