Hra nebude opustená.
Aj keď Microsoft má viac ako solídny rok z hľadiska first-party obsahu, tak jedna škvrna sa predsa len našla – Redfall. Nevydarená upírska akčná hra od štúdia Arkane Austin dokonca vymámila ospravedlnenie aj zo šéfa Xboxu Phila Spencera.
Napriek nízkym známkam a nízkemu záujmu hráčov však Bethesda nemá v pláne hru opustiť. Prezradil to vice-prezident Bethesdy Pete Hines. Ten totiž dúfa, že z hry sa snahou vývojárov stane dobrý titul a tak si Redfall prejde podobnou cestou ako The Elder Scrolls Online či Fallout 76: „Stále sa učíme, takže to pre nás nie je nič nové,“ odpovedal. „Nemáme radi, keď sa nám nedarí naplniť očakávania našich hráčov.
„Zároveň sme tá istá spoločnosť, ktorá mala spustenia, ktoré nevyšli podľa našich predstáv, a nevzdávame sa ani neopúšťame veci len preto, že sa nezačali dobre. Spustenie hry The Elder Scrolls Online na PC nebolo bezchybné, ale my sme sa ho držali. Teraz je hra veľmi populárna. Rovnako je to aj s Falloutom 76. Redfall pre nás nie je iný. Dobre, nepodaril sa nám taký štart, aký sme chceli, ale stále je to zábavná hra a budeme na nej ďalej pracovať. Pripravujeme 60FPS patch. Chystáme sa na to, aby to bola dobrá hra, pretože ako first-party štúdio vieme, že Game Pass žije večne. Za desať rokov budú ľudia, ktorí sa pripoja k Game Passu, a Redfall tam bude.“
Faktom však je, že Bethesda v súčasnosti ani nemôže opustiť vývoj Redfall. Hra totiž vrámci svojej Bite Back edície prisľúbila hráčom dvojicu nových hrdinov a tento sľub jednoducho musí byť dodržaný. Taktiež bude zaujímavé sledovať, kto sa o podporu Redfall postará, nakoľko ponuky na pracovné pozície štúdia Arkane Austin naznačujú, že toto štúdio sa už posunulo preč od Redfall.