Games For Windows Live obsahoval množstvo chýb už od jeho počiatku, povedal v interview pre server CVG starší producent Kevin Unangst. Umýsly vraj neboli zlé, ale…
Ale. Microsoft si neuvedomil, že počítač nie je to isté čo konzola a zvolil zlý model. "Služba bola spustená s dobrým úmyslom, chceli sme priniesť achievementy, priateľov, multiplayerové hranie a matchmaking na PC v dobrej kvalite," povedal Unangst. "Myslím, že štart služby bol nemastný, neslaný aj kvôli tomu, že bol pôvodne navrhnutý pre konzoly."
Unangst však priznáva, že najväčšou chybou bol nedostatok kvalitných hier. "Tiež sme to nepodporili tou najdôležitejšou vecou – robením fantastických hier, ktoré by prilákali ľudí a ukázali im výhody služby, ktorá je sama o sebe, teda bez hier bezcenná." Microsoft sa vraj poučil a snaží sa naslúchať feedbacku vývojárov.
"Tím pracujúci na Age of Empires (Gas Powered Games) nás pravidelne zásobuje feedbackom a to isté sa dá povedať aj o Lionhead. Tí povedali ‚ideme vybudovať Fable 3 na PC‚ a vedia, čo chcú od GFWL," tvrdí Unangst. "Takéto podchytenia sú skvelé a pomáhajú nám rásť. Príkladom je aj spustenie nového Marketplace."
zdroj: Eurogamer.net