Ďalší signál?
Že multiplayerová The Last of Us hra je v problémoch, to už nejaký ten mesiac vieme. Podľa posledných informácií je však vývoj projektu úplne pozastavený a aj kvôli tomu sa Naughty Dog zbavilo približne 25 vývojárov.
Okrem nich však štúdio opustil aj jeden vysokopostavený zamestnanec. Svoj odchod cez sieť LinkedIn potvrdil šéf monetizácie Anders Howard, ktorý sa k štúdiu pripojil iba v novembri minulého roka. Howard je známy hlavne vďaka svojmu pôsobeniu v štúdiu Epic Games, kde sa stal efektívne „otcom“ Battle Pass systému, ktorý v dnešnej používa veľké množstvo live service hier. Štúdio opustil v septembri.
Anders Howard, a Principal Monetization Designer who joined Naughty Dog just under a year ago to work on the TLOU Multiplayer project has left the studio.
— Naughty Dog Info ? (@NaughtyDogInfo) October 4, 2023
Howard previously worked at Epic Games. He helped design the core of Fortnite’s battle pass and progression systems. pic.twitter.com/R9DdyNxBcB
Howard mal na starosti systémy, ktoré mali zabezpečiť, aby hráči hrali hru dlhodobo a aby občas čo-to prispeli výmenou za kozmetické predmety, buffy a ďalšie predmety.
Kto ho nahradil zatiaľ nie je známe.