Dôvod však neprezradilo.
Po špekuláciách potvrdila spoločnosť Sony, že po viac ako 30 rokoch z PlayStation divízie odišla Connie Booth, ktorá bola inštrumentálnou súčasťou vzostupu first-party štúdií PlayStation a jej doterajšia pozícia bola označovaná ako šéfka produktového vývoja. Jej meno tak nájdeme v mnohých vysoko hodnotených PlayStation Studios hrách.
Dôvod jej odchodu však Sony nepotvrdilo: „Sme vďační za Conniin početný prínos pre spoločnosť a prajeme jej všetko najlepšie do budúcnosti.“
Booth has not commented and SIE did not provide a reason for her exit.
It was announced internally via an email from worldwide studios head Hermen Hulst, in which I understand Booth said her farewell
Booth has an incredible resumehttps://t.co/qvaV07YW3I pic.twitter.com/I59V8dNC7f
— Stephen Totilo (@stephentotilo) October 26, 2023
Neznalosť dôvodu jej odchodu je však zaujímavá. Totižto, ako prvý s informáciou o jej odchode prišiel bývalý tvorca God of War série David Jaffe. Ten vo videu prezradil, že Booth neodišla, ale bola prepustená súčasným vedením PlayStation.
Dôvodom jej prepustenia mala byť frustrácia zo súčasného smerovania PlayStation Studios k live service hrám s ktorou sú údajne mnohé štúdiá nespokojné a odniesla si to práve Booth a to aj napriek tomu, že za toto smerovanie údajne nebola zodpovedná. Jaffemu to prezradili dva zdroje z prostredia PlayStation divízie.