O pocitoch.
Podobne ako Microsoft, aj Sony sa už pripravuje na najväčšie obdobie v roku z hľadiska predajov konzol a spúšťa tak marketingovú kampaň pod názvom „Feel it Now on PlayStation 5.“
Prečítajte si tiež
Xbox začal novú marketingovú kampaň aj s Senua’s Saga: Hellblade 2
Vrámci tejto kampane sme sa dočkali prvého spotu, ktorý už hrdo predstavuje novú verziu PlayStation 5.
Podľa vice-prezidentky pre marketing Andrey Perez tento spot „vyzdvihuje emocionálne vzrušenie, ktoré vyvoláva hranie hier na systéme PS5.“
„V novembri vstúpime do prázdninovej sezóny s väčšou ponukou konzol, ako sme mali od uvedenia PS5. Na oslavu tohto okamihu vítame hráčov na celom svete, aby zažili emocionálnu silu pohlcujúcej hry na PS5 s naším novým spotom ‚Feel it Now on PlayStation 5‘.“
„Vďaka kreatívnej predstavivosti vývojárov a inovatívnemu využitiu funkcií konzoly, ako sú vizuálne rozlíšenie 4K, 3D zvuk, ultrarýchly SSD disk a haptická spätná väzba a adaptívne spúšťače ovládača DualSense, vyvoláva hranie na PS5 zvýšené pocity. Náš najnovší spot poukazuje na šírku emócií, ktoré hráči pociťujú pri objavovaní svetov PS5, od momentky strachu, keď sa stretnú tvárou v tvár s Clickerom z hry The Last of Us Part I, až po radosť zo stretnutia s mesačníkmi z hry Hogwarts Legacy a spriatelenie sa s mrazivým vlkom v hre Final Fantasy XVI.“