Pribúdajú a pribúdajú.
Po tom, čo sme sa začiatkom tohto týždňa dozvedeli nové informácie o chystanej Assassin’s Creed hre s označením Codename Red k nám pricestovali ďalšie informácie, tentokrát prostredníctvom Youtubera j0nathan, ktorý sa osvedčil pri leaku Assassin’s Creed Mirage.
J0nathan prezradil, že Codename Red sa bude spoliehať menej na značky na mape a bude hráčov viac motivovať k preskúmavaniu prostredia, na štýl hier ako Breath of the Wild či Elden Ring. A aj keď značky na mape sa dali vypnúť aj v Assassin’s Creed Origins, tak táto hra by mala s ich absenciou rátať už v dizajnovom procese, čo by malo priniesť jednoliaty celok.
Mapa hry je údajne „väčšia ako vo Valhalla, no menšia ako v Odyssey,“ čiže opäť pôjde o masívnu RPG hru. Z hľadiska herných mechaník sa môžeme tešiť na:
- Graplinghook (ako Sekiro a Ghost of Tsushima)
- Rôzne postoje s možnosťou ísť na kolená a plaziť sa po tráve
- Lepší stealth, pričom hráč môže využívať tmu a vytvárať tmavé miesta na skrývanie sa v tieni
- NPC sa môžu brániť oveľa lepšie ako kedykoľvek predtým
- K dispozícii bude funkcia, ktorá umožní hráčovi „naverbovať“ určitých nepriateľov, aby fungovali ako špióni
- Naoi (hlavná ženská postava) bude ovládať kunai, šurikeny, dymovnice, čo pravdepodobne naznačuje, že bude oveľa pohyblivejšou a skrytejšou postavou ako Yasuke, ktorý je podľa historických správ silný – dokonca je zdatný v zápasení sumo
Podľa youtubera sa dočkáme aj výrazného grafického pokroku oproti posledným dielom série, čo je celkom logické, nakoľko pôjde o prvú hru v sérii, ktorá opustí cross-gen vývoj.