Ambície štúdia sú veľké.
Teraz, keď sa skončila púť hry Cyberpunk 2077, tak sa poriadne rozbehla púť hry označenej ako Polaris. Za týmto názvom sa skrýva nová hra zasadená do sveta Zaklínača a zo slov jej režiséra Sebastiana Kalembu je zrejmé, že ambície štúdia sú vysoké.
Štúdio totiž chce, aby bol Polaris vhodným vstupom do série pre nováčikov, no zároveň chcú prekonať to, čo vytvorili v predchádzajúcich dieloch série. Čo je vzhľadom na kvality tretieho Zaklínača veľmi odvážne tvrdenie.
„Chceme pokračovať v nastúpenej ceste, ale nechceme robiť tú istú hru. Myslím, že je to dané. Máme niektoré lore prvky, ktoré musíme zachovať. Koniec koncov, je to stále ten istý vesmír a my nemôžeme prekročiť určité hranice.“
„Preto musíme ísť veľmi špecifickou cestou a na nej inovovať. Zároveň je jasné, že sa musíme pokúsiť upokojiť nové publikum. Zaklínač 4 vyjde až o niekoľko rokov a od predchádzajúceho dielu uplynie dlhá doba, takže sa nemôžeme zamerať len na publikum, ktoré si ságu už obľúbilo. Musíme si vybudovať aj novú komunitu. V tejto súvislosti verím, že môžem povedať, že to bude výborný vstupný bod pre mnohých hráčov, pričom nezabúdame ani na dlhoročných fanúšikov, ktorí chcú Geraltove dobrodružstvá sledovať aj naďalej.“
„Našou prioritou je vždy snaha prekonávať hranice. Chceme ich prekročiť. Chceme sa pokúsiť urobiť niečo nové v porovnaní s tým, čo je v súčasnosti v rolových hrách, najmä preto, že pracujeme v rámci tohto žánru a zameriavame sa na fanúšikov RPG. Nemôžem povedať príliš veľa, ako iste tušíte, ale ide o to, aby sme vytvorili niečo, čo prekoná Zaklínača 3, vyrozprávali intenzívnejší príbeh a vytvorili aj intenzívnejšiu hrateľnosť.“
Kalemba potvrdil aj to, že plánom pre Polaris je správna kombinácia hráčskej slobody a silného dôrazu na príbeh.
Ako je známe, Polaris bude prvou hrou štúdia, ktorá bude postavená na Unreal Engine 5, nakoľko štúdio sa po vydaní Cyberpunk 2077 rozhodlo opustiť svoj RED Engine. Hra zatiaľ nemá stanovený dátum vydania no očakávame ju na PC, Xbox Series X/S a PlayStation 5.