Otázky bez odpovedí.
Počas týždňa sme vás informovali o prípadoch mnohých PlayStation používateľov, ktorým Sony zablokovalo ich PlayStation Network účty a to údajne bezdôvodne. „Toto konto je natrvalo pozastavené v sieti PlayStation Network z dôvodu porušenia podmienok používania služby PlayStation Network a používateľskej zmluvy,“ písalo sa v správach o zabanovaní.
Prečítajte si tiež
Sony začalo banovať veľký počet PlayStation účtov a nikto nevie prečo
Problémom bol fakt, že Sony neposkytlo verejné vyhlásenie o tejto vlne banov a preto sa logicky začalo špekulovať. Nevyšpekulovalo sa však nič a tak užívateľom neostávalo nič iné, len kontaktovať PlayStation podporu v snahe o získanie vysvetlenia.
Zdá sa však, že išlo o omyl alebo interný problém. Väčšina užívateľov už totiž hlási, že Sony ich PlayStation Network účty odbanovala a mnohí si všimli, že bany netrvali dlhšie ako 24 hodín. Problémom je však opäť nedostatok komunikácie zo strany Sony. Spoločnosť totiž do dnešného dňa neposkytla vyhlásenie o tom, čo sa stalo, prečo sa to stalo a či bola situácia napravená.
Včera sme sa však dočkali firmware updatu pre PlayStation 5 konzoly a mnohí tak uvažujú, či tento update nebol rýchlou reakciou Sony na udelené bany.