O tom sa však nikdy nepresvedčíme.
Naughty Dog minulý týždeň oficiálne potvrdilo zrušenie svojej plánovanej The Last of Us Online hry pri vývoji ktorej strávilo štúdio minimálne štyri roky. Oficiálnym dôvodom zrušenia bol fakt, že štúdio by sa muselo venovať výhradne live service podpore tejto hry, čo nebolo ochotné spraviť. Neoficiálne sa však už mesiace špekulovalo o tom, že projekt vyhodnocovalo štúdio Bungie a to skonštatovalo, že hra jednoducho nemá štruktúru, ktorá by hráčov udržala dlhodobo.
Prečítajte si tiež
Naughty Dog oficiálne zrušilo svoju The Last of Us Online hru!
Aký bol dôvod je však už irelevantné, faktom zostáva, že výsledný produkt neuvidíme. A to otvorilo dvere vývojárom, aby o tejto zrušenej hre mohli hovoriť. A tí sa teda rozhovorili. Technický dizajnér Nathaniel Ferguson opísal projekt ako „najsvetlejší bod“ jeho doterajšej kariéry a špeciálny projekt.
Herný dizajnér Karl Morley napísal: „zažil som viac zábavy pri hraní tejto hry ako pri akomkoľvek inom [multiplayerovom] titule pred a po,“ a režisérka dialógov Kat McNally napísala: „Nikdy nie je ľahké zrušiť hru, ale som veľmi hrdá na svoje štúdio a na všetko, čo sme v rámci tohto projektu dosiahli. Veľký potlesk patrí mojim tímom QA a dialógovým tímom.“