Stratégia je jasná.
Ako sme vás dnes informovali, hra Hogwarts Legacy prekonala hranicu 22 miliónov kópií, no ani tento masívny úspech hry pre jedného hráča neodrádza k tomu, aby sa snažili preraziť v live service segmente. Prezradil to v rozhovore pre Variety šéf Warner Bros. Interactive Entertainment David Haddad.
Prečítajte si tiež
Hogwarts Legacy predalo 22 miliónov kópií a je najpredávanejšou hrou v 2023
Podľa neho spočíva stratégia vydavateľstva „kumulácia udržiavania živých hier s novým obsahom, udržiavanie našich služieb mobilných hier nažive a veľké spúšťanie nového obsahu. Keď sa pýtate, aké sú naše ciele, je to naozaj makro cieľ, ktorým je zabezpečiť čo najväčšiu angažovanosť fanúšikov pomocou obsahu, vydaní, aktualizácií a živých služieb.“
Veľkým pokusom v tomto segmente bude pre Warner Bros. Games hra Suicide Squad: Kill the Justice League, ktorá príde už 2. februára a Haddad označil túto hru ako „jeden z najambicióznejších projektov v histórii spoločnosti“ a portfólio live service hier taktiež doplní aj bojová hra MultiVersus. Spoločnosť však kompletne nezanevrie ani na milovníkov herných príbehov a pre tých majú pripravenú Wonder Woman hru od štúdia Monolith.
Haddad taktiež naznačil, že budúcnosť štúdií Warner Bros. spočíva v licencovaných hrách, ktoré využívajú značky spoločnosti. Zároveň potvrdil, že hry využívajúce DC hrdinov budú kánonickou súčasťou tzv. DC Universe, ktoré momentálne tvorí režisér James Gunn v spolupráci s Petrom Safranom.
„Veľmi konzistentné posolstvo, ktoré prichádza od manažmentu Warner Bros. Discovery, je dôležitosť franšíz,“ povedal Haddad. „Hry zohrávajú jedinečnú a dôležitú úlohu pri udržiavaní našich franšíz, ktoré sú relevantné, rezonujú a sú vzrušujúce, pretože existuje množstvo fanúšikov a množstvo ľudí konzumujúcich obsah, pre ktorých sú hry východiskovým bodom, je to ich preferovaná forma obsahu.“