Stačí urobiť svet zábavným.
Séria Dragon’s Dogma je okrem skvelého súbojového systému známa aj tým, že veľmi nerada dáva hráčom možnosť rýchlo sa presúvať po hernom svete cez tzv. fast travel systém. Režisér dvojky Hideaki Icuno vysvetlil v rozhovore pre IGN, že ak hráči často používajú tento systém, tak je to znak toho, že hra nie je zábavná a preto volá po tom, aby sa vývojári snažili hráčov motivovať, aby tento systém nepoužívali.
„Len to skúste,“ povedal. „Cestovanie je nudné? To nie je pravda. Je to problém len preto, že vaša hra je nudná. Jediné, čo musíte urobiť, je urobiť z cestovania zábavu. Preto umiestnite veci na správne miesto, aby ich hráči objavili, alebo vymyslite metódy objavovania nepriateľov, ktoré zakaždým vytvoria iný zážitok, alebo prinútite hráčov dostať sa do slepých situácií, keď nevedia, či je desať metrov pred nimi bezpečne alebo nie.“
Napriek tomu Dragon’s Dogma 2 takúto možnosť ponúkne, no zadarmo to nebude. Prvou možnosťou cestovania po svete v hre budú tzv. Port Crystals, ktoré sú rozmiestnené po svete, no na ich používanie budete potrebovať vzácny predmet označený ako Ferrystone. Druhou možnosťou sú tzv. Oxcarts, ktoré sa pohybujú po určitých cestách po svete, no tie môžu byť počas jazdy prepadnuté nepriateľmi: „Počas jazdy sa môže stať, že cestu zablokujú goblini a vám nezostane nič iné, len vystúpiť a zapojiť sa do boja. Vtedy sa na vás môže vrhnúť gryf a jedným úderom zničiť celý voz a prinútiť vás, aby ste zvyšok cesty prešli pešo, pričom budete preklínať jeho meno.“
Dragon’s Dogma 2 príde 22. marca na PC, Xbox Series X/S a PlayStation 5.