Ďalší 20 zamestnanci, ktorí pracovali na Projecte Gemini bolo prerozdelených do iných projektov.
Poľské štúdio People Can Fly bolo nútené prepustiť viac ako 30 vývojárov. Túto informáciu sa podarilo zistiť webu Kotaku, ktorý sa dostal k internej správe vývojárskeho šéfa štúdia Adama Alkera. Dôvodom týchto škrtov je Project Gemini, ktorý štúdio vyvíja pre vydavateľstvo Square Enix.
Ďalších 20 ľudí pracujúcich na hre bolo tiež presunutých do iných projektov v poľskom štúdiu. Efektívne to znamená, že Project Gemini bude menšou hrou s menším počtom nepriateľov, ako sa pôvodne plánovalo.
Chápeme, že toto rozhodnutie má vplyv na každého z vás, a chceme vám vyjadriť vďaku za vašu tvrdú prácu, odhodlanie a doterajší prínos,“ uviedol Alker v e-maile dotknutým zamestnancom. „Tým jednotlivcom, ktorí v dôsledku týchto zmien odchádzajú zo štúdia, vyjadrujeme úprimné uznanie za zručnosti a odborné znalosti, ktoré ste do tímu priniesli. Budeme vám držať palce pri vašich ďalších krokoch v oblasti vývoja hier a ponúkame vám všetku našu podporu.“
People Can Fly v roku 2022 oslávil svoje 20. výročie. Vývojár stojí za hrami Painkiller, Bulletstorm, Gears of War: Judgment a Outriders. Okrem spomínaného projektu pracuje People Can Fly aj na ďalších projektoch, pričom jeden z nich je vo vývoji pre Xbox pod označením Project Maverick.