Skalní fanúšici ho musia vidieť.
V piatok 2. februára vyšiel očakávaný dokument Grounded II, ktorý zobrazuje postup tvorby hry The Last of Us Part 2 a zároveň vrhá svetlo na doteraz neznáme zaujímavosti. Podľa vývojárskeho tímu mal druhý diel série byť „tak odlišný, ako je len možné“ od prvej hry.
„Počas prvých štyroch alebo piatich mesiacov bola hra vlastne akýmsi otvoreným svetom inšpirovaným hrou Bloodborne. Bola zameraná výlučne na boj zblízka, všetky súboje boli vedené rukami,“ uviedol spolurežisér hry Anthony Newman.
Hlavná dizajnérka hry Emilia Schatzová však tvrdí, že nešlo iba o súboje na zblízku, ale aj štruktúru rozloženia. „Bloodborne mala veľmi otvorený priestor, ktorý sa pri objavovaní stále zväčšoval,“ uviedla v dokumente a dodala, že o podobný svet sa usiloval aj ich tím.
Počas vývoja si však začali uvedomovať, že otvorený svet by nefungoval s príbehom, ktorý sa snažili vyrozprávať. Schatzová konštatovala: „Začali sme ju robiť tak, aby sa čo najviac líšila od prvej hry, a potom sme ju trochu zmenšili.“

Prečítajte si tiež
Mads Mikkelsen sa nevráti v Death Stranding 2: On the Beach. Dôvod je jasný
A zrejme sa rozhodli správne, keďže hra bola veľmi úspešná. Ako to však býva, fanúšikovia sú stále „hladní“ po novom obsahu. To si uvedomuje aj prezident štúdia Naughty Dog Neil Druckmann, ktorý dlho nevedel ako poňať prípadné pokračovanie.
V rovnakom dokumente však prehovoril, že v súčasnosti už prišiel s konceptom, ktorý by stál za zrealizovanie. „Nemám príbeh, ale mám tento koncept. Pre mňa je rovnako vzrušujúci ako prvý, rovnako vzrušujúci ako druhý, je to samostatná vec a zároveň má túto prierezovú líniu pre všetky tri,“ uviedol.