„Svetlá budúcnosť“
Po tom, ako štúdio 343 Industries ukončilo vydávanie sezón do Halo Infinite v prospech in-game podujatí, tak je viac ako zrejmé, že pohľady štúdia smerujú skôr do budúcnosti, ako do prítomnosti. Štúdio má nové vedenie a prešlo si reštrukturalizáciou súčasťou ktorej by mal byť aj prechod na Unreal Engine 5 (Halo Infinite používal vlastný Slipspace Engine).
A po stránke vizuálu povedie sériu Halo do budúcnosti nový človek. Chris Matthews oznámil na sociálnej sieti LinkedIn, že sa stál novým umeleckým riaditeľom štúdia 343 Industries: „V mimoriadne turbulentnom odvetví je ťažké oslavovať začiatok niečoho nového, ale som nesmierne hrdý na to, že sa môžem pripojiť k 343 Industries ako umelecký riaditeľ štúdia. Je to vyvrcholenie viac ako desaťročia práce, učenia a rastu ako umelecký riaditeľ a nemôžem sa viac tešiť z príležitosti pomôcť viesť Halo do veľmi vzrušujúcej novej éry.“
Pre Matthewsa nie je pôsobenie v Xbox štúdiu ničím zvláštnym. V minulosti pôsobil na obdobnej pozícii v štúdiách The Coalition (Gears of War) a Turn 10 (Forza Motorsport), no taktiež je spoluzakladateľom štúdia EA Motive (Dead Space remake) a pracoval aj štúdiách Crytek UK (Crysis) a Ridgeline Games (Battlefield).