Svetlo na konci tunela.
Rok 2022 bol pre štúdio 343 Industries veľmi kritický. Po katastrofálnom prvom roku live service podpory Halo Infinite totiž Microsoft siahol po reštrukturalizácii celého štúdia a škrtom, no nový manažment už začína prinášať svoje „ovocie.“
Od tretej sezóny sa totiž multiplayer hry stavia na nohy a piata sezóna vyzerá veľmi nádejne a podľa šéfredaktora Seasoned Gaming Ainsa už štúdio pracuje na novej Halo kampani: „Mám nejaké informácie o kampani Halo? Krátka odpoveď je, že nič konkrétne. Čo môžem povedať, teda to, čo viem, je, že áno, na ďalšej kampani Halo pracuje tím. Je to súčasť reštrukturalizácie, ktorá buduje novú generáciu Halo na Unreale.“
Ako je totiž známe, nový manažment sa rozhodol opustiť vlastný Slipspace Engine v prospech Unreal Engine 5 na ktorom budú postavené budúce Halo FPS hry. Okrem toho je vo vývoji aj ďalší Halo projekt s označením Tatanka, na ktorom pracuje 343 Industries v spolupráci so štúdiom Certain Affinity.
Medzitým sa však už zajtra začína piata sezóna Halo Infinite s názvom Reckoning. Tá prinesie nové mapy, novú zbraň a v priebehu sezóny aj PvE mód Firefight, ktorý bude podporovať 9 máp. V novembri sa taktiež chystá špeciálny playlist s názvom Halo 3 Refueled, ktorý bude obsahovať remaky legendárnych Halo 3 máp Guardian, Construct, Blackout, The Pit, High Ground, Isolation a Narrows.