A to do vydania nového ročníka zostáva ešte niekoľko mesiacov.
Štúdio Sports Interactive sa na sociálnych sieťach pochválilo, že Football Manager 2024 sa stal najúspešnejším dielom v histórii série a celkovo si hru zahralo viac ako 7 miliónov hráčov (hra je totiž dostupná aj v predplatených službách Xbox Game Pass a PC Game Pass). Hra tak prekonala predchádzajúci rekord, ktorý zaknihoval predchodca Football Manager 2023, ktorý dosiahol 6,88 milióna hráčov.
No zatiaľ čo, FM2023 to trvalo celý rok, tak FM24 tento rekord prekonal za menej ako 100 dní od vydania.
„Dosah a príťažlivosť hry FM24 boli posilnené jej oficiálnym debutom v Japonsku a prvým uvedením na Netflix Games, pričom poznatky z uvedenia hry FM23 na Apple Arcade a PlayStation 5 priniesli svoje ovocie a spätná väzba od hráčov/komunity sa priamo premietla do vylepšení pre vydanie hry FM24 na Apple Arcade aj pre konzoly vrátane verzie GamePass.“
„Dosiahnutie tohto míľnika siedmich miliónov hráčov za sotva tri mesiace je pre mňa a všetkých v štúdiu obrovskou pýchou. Vedomie, že táto rekord príde, mi umožnilo zamyslieť sa nad tým, odkiaľ sme prišli a kam sme sa ako štúdio dostali – a prešli sme dlhú cestu. Od hry, ktorú pôvodne vytvorili Paul a Ov Collyer pre zábavu vo svojej spálni v Shropshire, až po štúdio, ktoré prenasledovala a kúpila spoločnosť SEGA, a teraz, keď sme zakotvili vo svete futbalu a spolupracujeme s najväčšími svetovými klubmi, súťažami a značkami – a cestou sme prekonali všetky vzostupy a pády v tomto odvetví – je to naozaj ohromujúce,“ povedal šéf štúdia Miles Jacobsen.
„Náš neuveriteľný nárast počtu hráčov za posledných niekoľko rokov, z osláv dvoch miliónov hráčov v roku 2020 na sedem miliónov v roku 2024, ukazuje nielen to, že naša stratégia funguje, ale aj to, že sme sa ako štúdio zlepšili a rozrástli vo všetkých disciplínach. Tím tvoria všetky jeho časti a ja som veľmi hrdý a mám veľké šťastie, že môžem viesť taký úžasný tím, ktorého talent a tvrdá práca umožnili, aby sa naše ciele a túžby stali skutočnosťou… a že máme neuveriteľnú komunitu hráčov, s ktorými sme sa prvýkrát začali rozprávať priamo v počiatkoch internetu na začiatku 90. rokov. Tvrdá práca sa však týmto nekončí. V nasledujúcich rokoch nás čaká ešte veľa práce, počnúc FM25 a všetkým, čo to znamená s prechodom na Unity a zavedením ženského futbalu. Hry vydávame už 33 rokov, ale to, čo robíme teraz, je príprava na ďalších 30 rokov, v ktorých očakávame, že budeme pokračovať v inováciách aj v nasledujúcich desaťročiach.“