Polo-otvorený svet a na vydanie si ešte počkáme.
Hra Kemuri, ktorá bola prvýkrát predstavená počas The Game Awards a na ktorej pracuje novú štúdio bývalej režisérky GhostWire: Tokyo Ikumi Nakamura (štúdio má názov Unseen) sa nám priblížila prostredníctvom vývojárskeho denníka.
V ňom nám Nakamura prezradila, že Kemuri je kooperatívna PvE hra v ktorej sa spoja fyzický a duchovný svet a hra sa bude odohrávať v polo-otvorenom svete: „Je to trochu ťažké opísať, ale [nechcem] povedať otvorený svet. Ani to nebudeme hovoriť, pretože to očakávanie je veľmi odlišné… neviem, ako Cyberpunk alebo Fallout. Skyrim je otvorený svet. Je to obrovská mapa. Nie je to to, čo to je.
„Ale zároveň to nie je ani lineárna hra, a to sa dosť ťažko opisuje. Takže [chcem], aby ste sa tešili na to, že si hru v blízkej budúcnosti skutočne zahráte.“
Hráči tak nebudú vodení za ruku, no zároveň nedostanú k dispozícii obrovský svet.
„Zapojte sa do bitiek, vyjednávania a získavania Yokai, aby ste získali a zvýšili svoju moc. Uvoľnením sily Yokai zmeníte svoj vizuálny vzhľad a pomocou módy podniknete kroky presahujúce ľudské poznanie.“ Hráči môžu zbierať rôznych Yokai, čo podľa režiséra hry Misuza Watanabeho dodá hre „vysokú hodnotu pre opätovné hranie.“ Hra bude klásť veľký dôraz na rôzne spôsoby pohybu a vertikálny leveldizajn.
A kedy sa hry dočkáme? Podľa Nakamura je hra vo fáze testovania a vývoja, takže na si budeme musieť ešte chvíľu počkať.