Producent Chris Mahnken sa rozhovoril o dôvodoch, prečo bola kritikmi oceňovaná online sci-fi strieľačka Tribes: Vengeance klincom do rakvy inak úspešnej série.
"Sierra bola uzavretá približne šesť týždňov pred vypustením hry na trh, takže sme nemali šancu poriadne dokončiť hru," vyjadril sa Mahnken pre Examiner. "Ak by to bolo na mne, mali by sme pred sebou ešte približne tri až štyri mesiace vývoja, pričom by sme sa zamerali iba na multiplayerové mapy a kompetetívny párovací systém, ktorý nikdy nebol úplne dokončený."
Mahnken pokračuje ďalej. "Ak robíte niečo a chcete, aby v tom ľudia súťažili, pre úspech sú rozhodujúce okolité prvky. My sme, žiaľ, nikdy nemali šancu dorobiť ich," sťažuje sa Mahnken a vysvetľuje: "Počas celého vývoja hry Sierra pomaly, ale isto ukončovala prevádzku vďaka Vivendi, našemu korporátnemu vládcovi z ľúbezného Culver City. Bolo to nešťastné rozhodnutie, pretože my sme zisk produkovali, zatiaľ čo im unikal pomedzi prsty."
"Zatvorili Dynamix, Papyrus, Impressions a ďalších asi desať menších štúdii za približne tri roky. Chceli zastaviť krvácanie, bolo to však akoby sa niekto so strelnou ranou v hrudi pokúšal zachrániť tým, že si odreže zvyšné časti tela," trefne a vtipne opisuje Mahnkin vtedajšiu situáciu. "Náš výsledok? Hra bez podpory od vydavateľa s iba jednou obálkou na časopise za posledných osem mesiacov vývoja a v podstate žiadnou marketingovou kampaňou."
No a tým ozajstným povestným klincom do rakvy bolo načasovanie vydania. "Hru sme vydali zároveň s inými veľkými značkami v oblasti FPS a TPS, pretože my sme dodržali termín a tie hry boli posunuté. Štvormesačný odsun by nás posunul do vôd, kde by sme mali nulovú konkurenciu," smutne uzatvára Mahnkin.
zdroj: vg247.com