Gamesite.sk
    Facebook Instagram YouTube X (Twitter)
    Gamesite.sk
    Facebook Instagram YouTube Threads
    • HERNÉ NOVINKY
      • PC
      • PlayStation
      • Xbox
      • Nintendo
      • Mobil
      • Hardvér
    • TECHNOLÓGIE
    • RECENZIE
      • Herné recenzie
      • Hardvérové recenzie
    • HRY
      • Adventúrne
      • Akčné
      • Bojové
      • Fantasy
      • Historické
      • Hororové
      • Open world
      • Pretekárske
      • Role-playing (RPG)
      • Sandbox
      • Športové
      • Stealth
      • Strategické
      • Strieľačky
      • Survival
      • Vojnové
    • PODCAST
    • KOMENTÁRE
    • TEMATICKÉ ČLÁNKY
    • OSTATNÉ
      • Generation Magazín
      • TV a multimédiá
      • PR článok
      • GAMESITE NEWS
    Gamesite.sk
    Domovská stránka » Producent Tribes: Vengeance nikdy nemal možnosť „dokončiť hru“
    PC 2 Minúty čítania

    Producent Tribes: Vengeance nikdy nemal možnosť „dokončiť hru“

    Pavol HirkaPavol Hirka30.03.2011
    Zdieľať
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Reddit

    Producent Chris Mahnken sa rozhovoril o dôvodoch, prečo bola kritikmi oceňovaná online sci-fi strieľačka Tribes: Vengeance klincom do rakvy inak úspešnej série.

    "Sierra bola uzavretá približne šesť týždňov pred vypustením hry na trh, takže sme nemali šancu poriadne dokončiť hru," vyjadril sa Mahnken pre Examiner. "Ak by to bolo na mne, mali by sme pred sebou ešte približne tri až štyri mesiace vývoja, pričom by sme sa zamerali iba na multiplayerové mapy a kompetetívny párovací systém, ktorý nikdy nebol úplne dokončený." 

    Mahnken pokračuje ďalej. "Ak robíte niečo a chcete, aby v tom ľudia súťažili, pre úspech sú rozhodujúce okolité prvky. My sme, žiaľ, nikdy nemali šancu dorobiť ich," sťažuje sa Mahnken a vysvetľuje: "Počas celého vývoja hry Sierra pomaly, ale isto ukončovala prevádzku vďaka Vivendi, našemu korporátnemu vládcovi z ľúbezného Culver City. Bolo to nešťastné rozhodnutie, pretože my sme zisk produkovali, zatiaľ čo im unikal pomedzi prsty."

    "Zatvorili Dynamix, Papyrus, Impressions a ďalších asi desať menších štúdii za približne tri roky. Chceli zastaviť krvácanie, bolo to však akoby sa niekto so strelnou ranou v hrudi pokúšal zachrániť tým, že si odreže zvyšné časti tela," trefne a vtipne opisuje Mahnkin vtedajšiu situáciu. "Náš výsledok? Hra bez podpory od vydavateľa s iba jednou obálkou na časopise za posledných osem mesiacov vývoja a v podstate žiadnou marketingovou kampaňou."

    No a tým ozajstným povestným klincom do rakvy bolo načasovanie vydania. "Hru sme vydali zároveň s inými veľkými značkami v oblasti FPS a TPS, pretože my sme dodržali termín a tie hry boli posunuté. Štvormesačný odsun by nás posunul do vôd, kde by sme mali nulovú konkurenciu," smutne uzatvára Mahnkin.

    zdroj: vg247.com

    Chris Mahnkin Irrational Games sierra Tribes: Vengeance Vivendi
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Reddit Email

    Súvisiace články

    Herné novinky

    Poliaci vedia. Launch trailer hry Tainted Grail: The Fall of Avalon je plný drsného soundtracku a zvrátených nepriateľov sveta avalonského

    23.05.2025
    Sifu
    PC

    Bombastická nádielka hier úplne zdarma: Epic Games sa opäť vyznamenal

    23.05.2025
    Helĺdivers 2
    PlayStation 5

    Masívny update Helldivers 2 je masívnym úspechom: Hru hrajú milióny hráčov každý týždeň

    22.05.2025

    Odporúčané hry

    Caesar III

    Caesar III

    Fallout: New Vegas – Dead Money

    Fallout: New Vegas – Dead Money

    Homeworld: Remastered Collection

    Homeworld: Remastered Collection

    Half-Life: Blue Shift

    Half-Life: Blue Shift

    MaxMMA.sk

    Hashtag.sk

    Najčítanejšie za týždeň

    Bývalý vice-prezident PlayStation odkazuje, že sa nemáme sťažovať na zvyšovanie cien hier, pretože hry za 70-80$ sú aj tak „krádežou“

    19.05.2025

    PlayStation spustil masívny výpredaj: Stovky hier v zľave

    22.05.2025

    Nové zábery z Battlefield hry vyrážajú dych bombastickou deštrukciou

    21.05.2025

    Generation Magazín

    Stiahnuť
    Generation magazín č. 161
    Gamesite logo
    • Redakcia
    • Kariéra na Gamesite.sk
    • Partneri
    • Kontaktný formulár
    Facebook Instagram YouTube Threads
    Gamesite logo mobil
    • Redakcia
    • Kariéra na Gamesite.sk
    • Partneri
    • Kontaktný formulár
    Facebook Instagram YouTube Threads

    Píšte vyššie do určeného pola a stlačte Enter pre vyhľadávanie. Pre zrušenie vyhľadávania stlačte Esc.