Pokiaľ sa vám už niekedy pri nejakej hre stalo, že ste sa kvôli nejakej pasáži, ktorú ste neboli schopnú prejsť hru odinštalovali a už sa k nej nevrátili, a zdalo sa vám, že na niečo také by mala hra ponúkať "skip button", pripravovaná hra od Rockstar Games vás poteší. Prinesie to nový trend alebo to bude výstrel do tmy?
Ak hráči niekoľkokrát zomrú počas nejakej akčnej sekvencie, hra sa ich spýta, či ju nechcú preskočiť a pokračovať v kampani. Vývojári z Team Bondi to zdôvodňujú tým, že hra sa zameriava hlavne na pomalé, metodické vyšetrovacie sekvencie, kde bude musieť hráč skúmať stopy a vypočúvať svedkov či podozrivých a vďaka tomu bude hra prístupná aj hráčom, ktorí akčné hry nehrávajú, ale radi by sa pustili do vyšetrovania. Rovnako uisťujú, že aj pri preskočení si hráč užije to podstatné z príbehu.
Čo to vlastne znamená sa zrejme dozvieme až si hru sami zahráme, ale vyzerá to tak, že na celkovú hrateľnosť to nebude mať žiadny vplyv a skúsenejších hráčov, hľadajúcich výzvu to snáď otravovať nebude. Či sa to uchytí a či to vôbec do takýchto hier patrí je materiál na plodnú diskusiu a prípadný úspech hry by mohol túto hernú možnosť priviesť aj do iných hier.
zdroj: gamasutra.com