Tvorca legendárneho Bioshocku si myslí, že potenciál terajšej generácie konzol ešte nebol úplne vyčerpaný."Je tam ešte množstvo šťavy, len ju treba nájsť a vytlačiť," povedal slávny dizajnér pre server VideoGamer. "Ako príklad uvediem PS2. Konzola začala s hrami ako Fantavision a The Bouncer, skončila s peckami ako San Andreas či God of War.
Všetky tieto hry bežali na rovnakom hardvéri a ak by ste to povedali niekomu, kto nemá o tejto problematike ani šajnu, asi by sa vám vysmial priamo do očí."
Čo sa týka štúdia Irrational, Levine tvrdí, že nepotrebuje a ani neplánuje návrat ku klasickým strieľačkám ako napríklad taktickej FPS SWAT. "Vývojári musia byť naozaj zruční, aby mohli robiť taký druh hier. Tých FPS je také obrovské množstvo, že rozdiely medzi nimi sú často nepostrehnuteľné. Doteraz nikto neurobil hru odohrávajúcu sa vo vznášajúcom sa meste z roku 1912, takže by sme to mohli pokaziť a nikto by to nevedel."
zdroj: vg247.com