Štúdio Insomniac Games si prechod od robenia iba PS3 hier k multiplatformovkám pochvaľuje. Ich hry si tak môže zahrať širšie spektrum ľudí.
"Myslím si, a to bez toho, aby som vkladal Tedovi Pricovi (CEO) nejaké slová do úst, že Insomniac smeruje k rozšíreniu svojho publika," tvrdí engine director v Insomniacu Mike Acton. "Hoci máme radi PlayStation a PS hráči nám prirástli k srdcu, vždy existovala skupina ľudí, ktorú sme nemohli osloviť a táto zmena to umožnila."
Acton tiež povedal, že túto zmenu považuje štúdio za úspech. "Viac než to, predsa len je ťažké oddeliť sa, najmä z technického hľadiska. Niektoré veci sa zmenili v rovnaký čas. Napríklad použiteľnosť, normálne sme sa na ňu pozerali iba z hrateľnostného aspektu, avšak naučili sme sa zopár vecí a aplikovali ich do vývoja enginu a pomocných nástrojov."
Kalifornské štúdio momentálne pracuje na svojom prvom multiplatformovom titule, ktorý vydá EA Partners na PS3 a X360. Podrobnosti budú odhalené zrejme na E3.
zdroj: vg247.com