Vyvojárska legenda zo Segy, Yu Suzuki, síce nepracuje na fanušíkmi žiadanom pokračovaní v sérii Shenmue, ale pracuje na bitkárskej hre v ktorej chce využiť Kinect.
Suzuki sa preslávil prácou na hre Shenmue z roku 1999, ktorá ako jedna z prvých hier umožňovala voľný pohyb hráča. I keď možnosti hráča neboli až také široké ako v GTA III z roku 2001, hra sa dodnes spomína ako revolúčny posun v vývoji herného priemyslu. Podobne ako v L.A. Noire tam hráč hľadal dôkazy a robil rozhodnutia, ktoré postupovali dopredu dej. V mnohých scénach boli použité tzv. “quicktime events”, v ktorých musel hráč stlačíť určité tlačidlo aby postava v hre urobila určitý pohyb. Dnes toto vidíme v God of War alebo v Heavy Rain.
Teraz pracuje Suzuki na hre, v ktorej chce “vierohodne integrovať zábavu a technológiu”. Zatiaľ vieme, že hra bude v bitkárskom / bojovníckom žánri. Teda niečo ako Soul Calibur alebo Tekken.
Ako by ste vy do takejto hry integrovali Kinect?
zdroj: kotaku.com