Molyneux sa snaží vysvetiť prečo bude v štvrtom dieli Fable chýbať boj na blízko.
V čerstvo ohlásenom Fable: The Journey, ktorý vyjde budúci rok a využívať bude exkluzívne ovládanie Kinectom, sa do bojov pustíte len za pomoci mágie. Peter Molyneux má ako vždy presvedčivý argument. Ľudský mozog je naprogramovaný tak, aby pri používaní ručných zbraní očakával spätnú väzbu, to isté platí aj pri strieľaní. Kdežto u mágie nič takéto nehrozí, kedže človek nemá v hlave zakódované, čo a ako by mal pri zosielaní mágie očakávať.
Naozaj je to všetko kvôli chýbajucej periférii? Molyneux spomenul aj Zeldu, ktorá si s podobnými vecami hlavu nelámala, on však chce od hráčov, aby v hre cítili moc. Určite bude zaujímavé sledovať, až do akej miery sa séria hodlá v budúcnosti zamerať na casual publikum.