V piatok a sobotu sa v Los Angeles konalo Call of Duty XP, konferencia pre fanušíkov Call of Duty podobná Blizzconu alebo Quakeconu. Bola to iba dvojdňová reklama na novú hru alebo išlo o prvú z mnoha fanušikovských konferencií značky Call of Duty?
Po úspechu Blizzconu a Quakeconu sa aj Activision a Infinity Ward rozhodli vytvoriť špeciálnu konferenciu zameranú na značku Call of Duty a pripravované pokračovanie Modern Warfare 3. Konferencia začala prezentáciou multiplayeru MW3, momentálne beta-testovanej služby CoD Elite ale aj iných aspektov CoD sveta. Prekvapením bolo, že sa Activision rozhodlo financovať pokračovanie fanušikovského projektu a krátkeho filmu "Find Makarov". Pokračovanie, odohrávajúce sa počas MW2, malo názov "Operation Kingfish" a bolo ukázané počas úvodnej prezentácie.
Úvodnu prezentáciu, ale aj mnohé iné videá, si môžete pozrieť nižšie alebo priamo na Call of Duty YouTube kanále. Okrem hrania multiplayeru MW3 na vyše 100 konzolách Xbox 360 (Microsoft bol hlavný sponzor) si hráči mohli vyskúšať spúštanie po lane (zipline), obzerať zbrane z rôznych Call of Duty hier alebo špeciálnu verziu Jeep Wrangler MW3.
Tak čo si myslíte, bola to iba dvojdňová reklama na MW3 a CoD Elite??
{embed_video &feature=BFa&list=PL7476CC04181F8E91&lf=plpp}