„Toto je moja hra,“ prezradil Ken Levine len nedávno Joystiqu o BioShock: Infinite a jeho vzťahoch s ďalšími kľúčovými tvorcami horúco očakávaného pokračovania skvelej série.
„Páči sa mi fakt, že sme si sadli a hovorili o hre s každým, ale na konci dňa, sú všetky diskutované veci len mojím rozhodnutím,“ hovorí a ihneď objasňuje, že tým nemyslí, že prácu tímu berie na seba a na svoj úžitok, ale jeho rolu v Irrational Games pri tvorbe nového BioShocku vyjadruje, ako rolu editora magazínu, ktorý musí schváliť obsah časopisu. Jeho dozeraním na projekt chráni BioShock značku, čo bude dôležité aj pri pripravovanom BioShock filme, ktorý sa stále pripravuje.
„Ak by som mal urobiť hru, ktorá je založená na univerze niekoho iného, musel by som mať pri sebe niekoho, kto by mi povedal: „Toto môže byť v univerze, toto nie, toto musí preč“ Práve toto je moja úloha pri hre a aj pri pripravovanom filme,“ vysvetľuje Levine.
Správa o tom, že na film sa nezabudlo je povzbudivá a zároveň aj to, že značka nezostane v zlých rukách a bude nasledovať hranice a možnosti, ktoré si predostrela vo svojom univerze. Obsah a obsadenie filmu sú ešte samozrejme ďaleko, no vidieť, že produkcia čosi robí, poteší každého fanúšika fascinujúceho sveta BioShocku. A čo vy? Tešíte sa na BioShock: Infinite a filmové spracovanie univerza?
Pripomeňme si tretí BioShock trailerom:
{embed_video &feature=fvsr}
BioShock: Infinite vychádza na PC, Xbox 360 a PS3 na budúci rok v Q1 alebo Q2 2012.