Hojne diskutovaný survival horor AMY nie je zlý, je len ťažký, argumentuje Lexis Numérique.
„Chceme sa poďakovať tým z vás, ktorí si kúpili hru a ohodnotili ju na Xbox markete a PSN store. AMY bola číslom 1 v denných rebríčkoch XBLA od svojho launchu vo všetkých majoritných teritóriách a hráči ju hodnotili medzi 3 až 4 z 5 na XBLA a viac ako 4 na PSN napriek kontroverzii,“ napísal vývojár na Facebook stránku hry.
„Pre nás sú hodnotenia užívateľov (takmer 9500) najdôležitejšie“
Diskusia sa týka ostrej kritiky zo strany recenzentov. Aktuálne má priemer recenzií na Metacritic 35 zo 100 PS3 verzia a Xbox 360 verzia má dokonca iba 22 zo 100. Kritika AMY sa zameriava hlavne na súboje v hre a sťažovanie sa na extrémne chudobné množstvo úderov, hoci Lexis Numérique to obraňuje tým, že boj vždy bude len možnosťou zúfalstva.
„Ako mnohí z vás už určite počuli, AMY je ťažká hra. Niektorým ľuďom sa totálne nepáči niečo, čo ďalší zbožňujú. Zážitok z prežitia sme vybudovali tak ako sme chceli, aby hra bola náročná,“ odpovedá Lexis.
Vývojár tiež odporúča hráčom, aby najprv vyskúšali ľahkú obtiažnosť. Nanešťastie obtiažnosť nie je jedinou chybou hry, kritizované sú aj rôzne puzzly, chyby, chudobný dizajn prostredia, umelá inteligencia a problémy s ovládaním.