Legendárny vývojár videohier a momentálny riaditeľ Lionhead Games, Peter Molyneux nielenže prežíva v stále sa meniacom priemysle, ale dokonca sa mu darí. Počas prednášky na tohtoročnej BAFTA Annual Games Lecture tvorca takých klasík ako Populous a Fable zverejnil svoj výber najrevolučnejších hier za posledných 20 rokov.
Dune 2, pretože "preniesla hranie od šklbavých reakcií k pomalšiemu a viac intelektuálnemu prístupu." Priniesla aj doteraz využívané herné štýly v stratégiách akým je "turtling".
Super Mario 64 pre "presunutie plošinovkového žánru presvedčivo do 3D" považujúc tvorcu série Shigeru Miyamota za "skutočného génia odvetvia." Považuje ju tiež za predchodcu sandboxových titulov ako Grand Theft Auto 3.
Tomb Raider pre predstavenie "veľko-hrudníkovej", odolnej postavy, ktorá porušuje konvencie a vytvorenie ikony.
Halo pre "prinesenie FPS na konzoly", uvedenie regenerácie a obmedzenie hráča na 2 zbrane.
World of Warcraft ako priekupník metódy "carrot dangling", pri ktorej hráčom sľubuje zisk nových predmetov za splnenie úloh v kontraste s tradičnými titulmi, ktoré "diktovali, že by hráč mal mať prístup ku všetkému čo hra ponúka skoro okamžite," a tým pomohol zmierniť nudu.
zdroj: IGN