Dan Connors, výkonný riaditeľ Telltale Games, prezradil v nedávnom interview pre Siliconera viac detailov o pripravovanej hre The Walking Dead.
Každý svet infikovaný zombíkmi musí mať jasné pravidlá, aby vyzeral hodnoverne. Hra Walking Dead nebude žiadnou výnimkou, práve striktné pravidlá zombie sveta majú byť hlavným lákadlom pre hráčov. Vývojári sa rozhodli oslobodiť sa v rozprávaní a vytvoriť vlastný unikátny príbeh riadený nastolenými pravidlami fikčného sveta, ktorý sa vytvára v komixoch aj v úspešnom seriáli.
Connors prezradil, že hlavným hrdinom bude kriminálnik Lee, ktorý sa okrem prežitia snaží dospieť k akémusi rozhrešeniu. Čo sa týka jeho osobnosti, budú ju formovať hráčove rozhodnutia. Tentoraz už nepôjde o klasické preklikávanie sa stromom odpovedí, ako to bežne býva v adventúrach, každá možnosť trochu odlišne sformuje príbeh a to, ako váš charakter bude vnímať okolie. A nepôjde len o možnosti v dialógoch, ale aj v konaní hrdinu. Niekedy budete musieť rozhodovať o živote a smrti niektorých postáv. Kto a za akých okolností kvôli vám zomrie bude určovať, ako vás bude vnímať okolie. Ostatní členovia skupiny vám možno budú dôverovať, prípadne vás môžu opustiť alebo vás niekto z nich napadne. Asi netreba pripomínať, že v zombie svete je súdržnosť skupiny kľúčom pre prežitie.
Fakt, že dôraz bude kladený na rozprávanie a nie na akciu, je príjemným osviežením v hororovom žánri. To však neznamená, že nezabijete zopár zombíkov. Bude to však o niečo osobnejšie a intenzívnejšie, pretože niekedy to budú práve aj vaši známi z hry. Zabíjať budete musieť dosť surovým spôsobom, napríklad kladivom, sekerou, proste čo v rýchlosti nájdete. Vhodnou stratégiou je plíženie. Zombíci reagujú na zvuk, takže napríklad hodíte kameň niekam na opačný koniec miestnosti a potom ich zbijete alebo budete môcť utiecť.
Connors prezradil, že keby sa príbeh zapáčil tvorcovi komixu a tvorcom seriálu a chceli by ho integrovať do existujúceho sveta, bol by veľmi poctený. Hra sa bude distribuovať na PC a cez XBLA a PSN.