Journey
Dobrodružná hra z pohľadu tretej osoby, v ktorej hráč ovládajúci postavu v rúchu putuje púštnou krajinou k drsnej hore so svetelným majákom v diaľke, pričom odhaľuje históriu svojho ľudu, zachraňuje priateľské tvory a spolupracuje s nimi, vyhýba sa dravým tvorom a komunikuje s ostatnými cestovateľmi.
PlayStation 3 - 13.3.2012
PC (Microsoft Windows) - 6.6.2019
PlayStation 4 - 21.7.2015
iOS - 6.8.2019
Príbeh hry Journey je vyrozprávaný bez slov prostredníctvom herných a predrenderovaných scén. Postava hráča začína na pieskovej dune v zdanlivo nekonečnej púšti. V diaľke sa týči veľká, predvídavá hora so žiariacou trhlinou, ktorá rozdeľuje jej vrchol. Keď sa postava priblíži k hore, nájde pozostatky kedysi prosperujúcej civilizácie, ktoré časom zničil piesok. Po ruinách sú na konci každej oblasti roztrúsené kamene, pri ktorých cestovateľ spočinie; tie mu poskytnú víziu stretnutia s väčšou, bielo odetou postavou v kruhovej miestnosti, s umením na stenách, ktoré opisuje vzostup a pád civilizácie a odráža cestu hráča. Hráč pokračuje v ceste hlbšie do zvyškov kedysi rozľahlého mesta na úpätí hory. Nakoniec sa bezpečne dostane na horu a začne na ňu stúpať, pričom zápasí s tým, že sa dostane do chladnejšieho podnebia a stretne sa s hlbokým snehom a silným vetrom. Keď je trhlina ešte dosť ďaleko, cestovateľ spadne a zrúti sa do snehu. Zjaví sa šesť postáv v bielych plášťoch, ktoré cestovateľovi dodajú novú energiu a umožnia mu dosiahnuť vrchol hory a prejsť do trhliny a cez ňu, keď sa obrazovka zaplní bielou farbou. Potom sa hráčovi zobrazia titulky hry, ktoré sa prehrávajú cez záverečný film. Tento film ukazuje padajúcu hviezdu vychádzajúcu z trhliny a prechádzajúcu cestou, ktorou sa cestovateľ vydal cez ruiny, a ukazuje záblesky ďalších okradnutých cestovateľov smerujúcich k hore. Nakoniec sa hviezda zastaví na pieskovej dune, kde hra začala, a hráč dostane možnosť začať hru znova. Po skončení titulkov sa hráčovi zobrazia identifikátory ostatných cestovateľov, ktorí sa podieľali na časti putovania, v sieti PlayStation Network.