The Legend of Zelda: Majora’s Mask
The Legend of Zelda: Majora's Mask je priamym pokračovaním Ocarina of Time, využíva rovnaký engine a vizuálny štýl ako jeho predchodca. Hra si zachováva tradičné prvky hier Zelda, ako aj tie, ktoré boli predstavené v Ocarina of Time, ako napríklad aktívne blokovanie štítom, rôzne hádzacie predmety a používanie melódií hraných na okarínu na riešenie hádaniek. V porovnaní s predchádzajúcimi hrami Zelda je tento diel viac orientovaný na interakciu s NPC a má väčšiu škálu predmetov, nepovinných úloh a minihier. Obsahuje tiež systém času, ktorý zahŕňa tri dni, a tento cyklus je potrebné pravidelne resetovať, aby ste mohli postupovať hrou.
Nintendo 64 - 17.11.2000
Wii - 3.4.2009
Wii U - 23.6.2016
Po udalostiach v hre The Legend of Zelda: Ocarina of Time Link odchádza na svojom koni Epona do Strateného lesa a je napadnutý impom menom Skull Kid, ktorý si nasadí záhadnú masku a sprevádzajú ho víly Tael a Tatl. Skull Kid premení Linka na malú rastlinnú bytosť známu ako Deku Scrub a vezme mu koňa a čarovnú okarínu. Krátko nato sa k Linkovi pridá Tatl a súhlasí, že mu pomôže vrátiť sa do jeho pôvodnej podoby. Stretnutie s potulným predavačom masiek odhalí, že Skull Kid má na sebe Majorovu masku, starodávny predmet používaný pri rituáloch zaklínania, ktorý vyvoláva hrozivý mesiac vznášajúci sa nad krajinou Termina. Link má presne tri dni na to, aby našiel spôsob, ako tomu zabrániť.