- Microsoft oznámil, že počas marcovej GDC konferencie odprezentuje svoje vlastné Super Resolution riešenie – DirectSR
- DirectSR bude súčasťou DirectX 12 API a bude agnostické z hľadiska výrobcu GPU
- DirectSR môže mať veľký potenicál aj pre Xbox konzoly
DirectX 12 získa novú funkciu. Microsoft prezradil, že na konferencii GDC, ktorá sa uskutoční v marci demonštruje vývojárom hier svoje vlastné Super Resolution riešenie – DirectSR.
Microsoft prezentuje DirectSR ako metódu na zlepšenie existujúcich riešení Nvidia DLSS, Intel XeSS či AMD FidelityFX. Snahou je vytvoriť jednotnú štruktúru na využívanie technológií. Vývojári používajú DirectX 12 aj pri vývoji na Xbox konzolách, tak táto technológia môže byť dostupná aj pre Xbox Series X/S konzoly
„Sme nadšení, že môžeme oznámiť DirectSR, naše nové API navrhnuté v spolupráci s výrobcami GPU hardvéru, ktoré umožňuje bezproblémovú integráciu Super Resolution (SR) do novej generácie hier. Super Resolution je špičková technika, ktorá zvyšuje rozlíšenie a vizuálnu kvalitu hier. DirectSR je chýbajúci článok, na ktorý vývojári čakali pri prístupe k integrácii SR.“
„Poskytuje plynulejší a efektívnejší zážitok, ktorý sa škáluje naprieč hardvérom,“ oznámil člen DirectX tímu Joshua Tucker.
Microsoft na GDC ukáže aj nový shader interface Shader Model 6.8 a aj nové funkcie pre PIX vrámci nového Agility SDK.