- Star Wars Outlaws bude patri medzi rozsiahlejšie AAA hry a podľa režiséra Juliana Gerightyho zaberie jej prejdenie 30 hodín
- Gerighty sa taktiež vyjadril ku kritike smerovanej k ukáže hry
- Star Wars Outlaws príde 30. augusta na PC, Xbox Series X/S a PlayStation 5
25 – 30 hodín. Toľko by ste si mali minimálne vyhradiť na prejdenie Star Wars Outlaws. V prípade, že sa plánujete venovať aj vedľajšiemu obsahu, tak toto číslo pochopiteľne narastie. Prezradil to režisér Julian Gerighty.
„Veľmi, veľmi skoro sme sa rozhodli, že to bude 25, 30 hodín dobrodružstva na Golden Path, 50, 60 hodín pre dokončovateľov, a to je pre človeka s rodinou a prácou stále dosť veľa času.
„Ale nie je to epický Assassin’s Creed, 200 hodín hrania, takže nám to umožňuje skutočne sa sústrediť na detaily. Umožňuje nám to sústrediť sa, možno s menším tímom, na vykonanie niečoho, čo sa dá zvládnuť.“
Hra sa v niektorých častiach osekala
Súčasťou herného vývoja sú už štandardne škrty a nečakané prírastky a Gerighty priznal, že obeťou sa stali nie len niektoré prostredia, ale aj niektoré funkcie. „Takže napríklad sme chceli odstrániť plávanie, napríklad pri prvých iteráciách návrhu, ktoré sme robili, by sme boli radi, keby sme tam mali plávanie. Nie je to možné, animácia povedala, že to nie je možné z hľadiska rozsahu. Takže, OK, môžeme žiť bez toho, zaobídeme sa bez toho, je tu veľa iných vecí, ktoré môžeme preskúmať.“
„Ale všetky minihry, ktoré máme – neviem, či ste hrali Sabacc alebo arkádové hry – žiadna z nich nebola pôvodne plánovaná, takže boli pridané v priebehu vývoja, takže je to trochu na hrane.“
Kritika dema? To bolo vytvorené účelovo
Reakcie na zábery z hrania neboli totálne nadšené a aj herní novinári mali k dispozícii iba hodinovú ukážku z hrania. Mnohé previews poukázali na prílišnú podobnosť s Naughty Dog hrami a taktiež poukázali na niektoré nedotiahnuté mechaniky.
Gerighty prezradil, že mu lichotia prirovnania k Naughty Dog hrám, no nebolo ich cieľom ísť týmto štýlom. „Je to však taká úžasná hra (Uncharted), s ktorou sa dá porovnávať, takže ak sa máš s niekým porovnávať, môže to byť aj tá najlepšia v odvetví. Naughty Dog a to, čo robia, je absolútne geniálne, takže to beriem, ale nebol to zmysel vzniku.“
„Myslím si, že keď prichádzate na takúto výstavu, musíte sa pri uzatváraní hry z hľadiska produkcie veľa rozhodovať. Náš producent povedal, že dostanete jedno demo na všetky výstavy, na ktoré sa chystáme počas roka, takže Gamescom, ComiCon [atď.].
„A tie sú zamerané na spotrebiteľov plus novinárov, takže sme museli vybrať niečo, čo bude mať 20 minút, bude to na skusy, bude to veľa rozmanité, bude to veľa reprezentatívnych systémov, ale nebude to zážitok z otvoreného sveta, pretože ten odhalíme počas prehliadky štúdia, na predpremiére tu.“
„Týmto veciam budeme venovať oveľa viac času, takže toto je skôr predjedlo ako hlavný chod hry. Myslím si, že máme veľmi presvedčivú celkovú hru a tu je zastúpená len jej časť,“ dodal.