- Web IGN pokračuje vo vydávaní videí z chystanej RPG The Outer Worlds 2
- Vývojári sa tentokrát rozhovorili o súbojovom systéme
Štúdio Obsidian sľubuje v The Outer Worlds 2 výrazne zlepšenie súbojového systému oproti jednotke. Ide totiž o primárnu oblasť na ktorú sa zamerali pri tvorbe pokračovania, pričom hlavne streľba by mala vytvárať oveľa väčší pocit satisfakcie. Vývojári čerpali inšpiráciu v hrách ako Destiny či Call of Duty, ktoré patria medzi najlepšie hry v tomto sektore, hlavne na konzolách.
„V hre The Outer Worlds 2 sme veľa pridali do bojového zážitku. Bola to vec, ktorú sme identifikovali ako niečo, čo by sme mohli naozaj vyladiť a vylepšiť, trochu zmodernizovať a pridať niekoľko naozaj zaujímavých funkcií, s ktorými sme sa v priebehu vývoja veľmi dobre zabavili.“
Vývojári však zároveň dodali, že The Outer Worlds 2 je stále primárne RPG hrou. A aj keď pocit streľby má vyvolať satisfakciu už na začiatku hry, tak šikovnosť hráča so zbraňami bude priamo napojená na to, kde investuje skill body.
Spôsob, ako zlepšili súbojový systém sa však netýka iba pocitu zo streľby. Týka sa aj rôznorodosti zbraní, ktorá bude v pokračovaní oveľa vyššia.
Viac o hre The Outer Worlds 2 sa dozvieme počas Xbox Games Showcase 8. júna. Vtedy sa pravdepodobne dočkáme aj dátumu vydania. V súčasnosti hra cieli vydanie na druhú polovicu roka 2025. The Outer Worlds 2 dorazí na PC, Xbox Series X/S, PlayStation 5 a do predplatného Xbox Game Pass.