Grip inšpirovaný slávnym Rollcage už skúša šťastie na Kickstarteri

Grip inšpirovaný slávnym Rollcage už skúša šťastie na Kickstarteri

Pokračovanie šialenej akcie na kolesách vyzerá podmanivo.

Brutálna rýchlosť, adrenalínové preteky, šialené zbrane a možnosť chodiť trebárs aj po strope, to boli hlavné devízy série Rollcage, na ktorú dnes tak môžeme akurát už len spomínať. S týmto stavom sa ale nechceli zmieriť nadaní programátori a zároveň veľkí fanúšikovia série, ktorí sa rozhodli vytvoriť Grip, hru, ktorá akoby Rollcage z oka vypadla.

Na titul ale nie sú úplne tak sami. Ako producent nad všetkým dohliada samotný David Perryman, ktorý bol dizajnérom prvého dielu a producentom druhého, Rollcage Stage II. O kvalitné programovanie zase Robert Baker, ktorý má na svedomí obe hry série. Obaja boli svojho času zamestnancami štúdia Attention to Detail.

Grip má na Kickstarteri k dobru ešte 28 dní a z požadovanej sumy 657 000 kanadských dolárov (približne 500 000 amerických dolárov) majú vyzbieraných niečo vyše 57 000. Titul vyzerá vďaka použítému Unreal Engine 4 skutočne vynikajúco. Že to nebude hra pre žiadnych sviatočných vodičov dokazuje aj fakt, že v Grip budeme môcť atakovať šialenú rýchlosť 700 km/h, a to či už pôjdeme v normálnej pozícii, po stenách alebo rovno po plafóne.

V ponuke bude mnoho okruhov odohrávajúcich sa na rôznych planétach so špecifickými podmienkami a zákonitosťami, buginy s možnosťou upgradovania, devastačné power-upy a niekoľko herných módov vrátane kariéry, multiplayeru, time trialu a podobne. Ak sa tvorcom podarí vyzbierať peniaze, Grip plánujú vydať na PC a PlayStation 4.

Zdroj: Kickstarter, YouTube

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Odber noviniek

Gamesite.sk
Zoznam.sk